میکروبلیدینگ چیست؟ مزایا، عوارض و مراقبت ها
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 ممکن است افرادی از نظر شما به دلیل داشتن استرس، سوختگی و یا با گذشت زمان دچار آسیب دیدگی ابرو شده باشند و مایل باشند که ابروی آنها کمی کامل تر و شفاف تربه نظر برسد. در هر صورت، به این نتیجه می رسید که می خواهید ابروهای زیبا و مرتب تری داشته باشید. اکنون تصور کنید هرگز نیازی به استفاده از آرایش ابروهایتان ندارید و هر روز صبح هنگام بیدار شدن˒ ابروهایتان یک شکل و مرتب باشد، این وعده ای است که میکروبلیدینگ به شما می دهد. در ادامه این مقاله ار بخش زیبایی, پوست و موی دکتر سلام به توضیج کامل درباره میکروبلیدینگ پرداخته و با آن آشنا می شویم.

مطالب پزشکی

میکروبلیدینگ چیست؟

میکرو بلدینگ ابرو وعده ماندگاری درطول سال های متناوب را به ارمغان می آورد. وییرا زک، یک متخصص میکرو رنگدانه در نیوجرسی می گوید: میکروبلیدینگ به عنوان اصلاح یا تقویت ابرو روشی بسیار دقیق که به ابرو ظاهر زیبا و کامل تری می بخشد، شناخته شده است. زک می گوید: هر موی فرد با استفاده از یک قلم مخصوص میکرو بلدینگ، که ساخته دست هست ایجاد می شود و خطوط طبیعی به وجود می آورد که با موهای واقعی فرد ترکیب می شوند.

با استفاده از یک تیغه خوب، رنگدانه زیر لایه بالایی پوست پوشیده شده و در نتیجه ابروهایی به دست می آید که نیازی به مراقبت و نگهداری در طول روز را ندارند.  میکروبلیدینگ بسیار شبیه یک خالکوبی(تتو) به نظر می رسد و اگرچه ممکن است کمی صریح باشد، حقیقت این است که آرایش دائمی در واقع یک روش بسیار امن و کنترل شده است. به ما اجازه دهید نگرانی تان را با ارائه روش ها ومطالب زیرکاهش دهیم.

آیا میکروبلیدینگ ابرو برای من مناسب است ؟

میکروبلیدینگ برای خانم هایی که مایل به کامل تر شدن ابرو و داشتن ابروهای پرپشت تری هستند، اما مهارت استفاده ازکشیدن مداد یا براش به داخل ابروهای خود را ندارند˒ بسیار مناسب است. با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که می تواند شما را از انجام این روش منع کند.

روش های تمیز کردن ریه ها از آلودگی هوا

اگر یکی از موارد زیر شامل حال شما می شود˒ ابتدا باید به پزشک مراجعه کنید:

  • حاملگی یا شیردهی
  • مبتلا به دیابت، سرطان، صرع یا اختلال خود ایمنی
  • مصرف مرتب دارویی که باعث از بین رفتن خون می شود
  • بیماری پوستی که بر ناحیه مورد نظر تاثیر می گذارد
  • پیوند عضو
  • بیماری قلبی
  • اختلالات گردش خون یا بیماری خونی
  • سرماخوردگی یا آنفولانزا

آمادگی برای میکروبلیدینگ

اگرچه اغلب این اتفاق نمی افتد، اما عفونت مهم ترین عارضه برای افرادیست که میکروبلیدینگ انجام می دهند. این اتفاق به ویژه در مواردی است که استانداردهای ایمنی و استریل نادیده گرفته شوند. برای اقدام برای هر فعالیت بهبود زیبایی اطمینان حاصل کنید که مرکز زیبایی انتخابی شما حرفه ای و دارای مجوز است و فقط به بهترین قیمت اکتفا نکنید.

میکروبلیدینگ یک روش پزشکی نزدیک به آب درمانی است. تکنسین هایی که این کار را انجام می دهند نیاز به مجوز متخصصان تاتو آرایشی دارند. به عبارت دیگر، فردی که برروی موهای شما (ابروهایتان) کار می کند، ممکن است دانش مورد نیاز برای میکروبلیدینگ را نداشته باشد(بدون توجه به قول ها و حرف هایشان).


بیشتر بخوانید: راه های تقویت مو، ابرو، مژه، ریش و سبیل


اولین مشاور میکروبلیدینگ شما

هنگامی که ترمیم کننده خود را انتخاب کردید، فقط کافیست ابرو های خود را بشویید و به او یادآوری کنید که چه کاری می تواند برایتان انجام دهد.مشاوره بدون فشارو بدون انتساب˒ تعهدی است که در آن در مورد اینکه آیا شما گزینه ی خوبی برای میکرو بلدینگ هستید یانه صحبت می کنید و اگر چنین باشد، بهتر است که اقدام کنید.

تکنسین شما نگاهی دقیق به صورتتان می اندازد و می توانید باهم تغییراتی که می خواهید انجام دهید را تعیین کنید. نکته بسیار مهم این است که توجه داشته باشیم  میکرو بلدینگ یک فرآیند قابل تنظیم است و تجربه هرتکنسین در این زمینه یکسان نیست. تکنسین با شما همکاری می کند تا ابروهایی را  طراحی کنید که متناسب با ساختار چهره و اهداف زیبایی باشد.

معرفی بهترین و موثرترین ماسک در مقابل آلودگی هوا

با تکنسین یا مشاورخود درباره روند، قرار ملاقات های بعدی و قیمت گذاری صحبت کنید. درست است که هزینه قسمتی است که بیشترین اضطراب را ایجاد می کند و ممکن است پول زیادی را برای انجام میکروبلیدینگ خرج کنید اما در نظر بگیرید که چه مقدار پول (و زمان) قرار است در چند سال آینده صرف آرایش کردن کنید که وبا انجام میکروبلیدینگ متوقف می شود.

آماده شدن ومهیا کردن جهت اقدام

چند دستورالعمل مهم قبل از انجام میکروبلیدینگ:

  • در طی یک هفته ابروهایتان راتیغ نزنید واز(مداد، براش و…)استفاده نکنید. تکنسین نیاز به دیدن شکل و ظاهر طبیعی ابروها دارد.
  • از کرم پودر ها یا ضد افتاب استفاده نکنید. تکنسین نیاز به دانستن تن پوست طبیعیتان برای تطبیق با رنگ مناسب ابروها دارد.
  • از نوشیدن کافئین و الکل و یا کار کردن در عرض 24 ساعت اجتناب کنید.
  • قبل از انجام، آسپیرین یا ایبوپروفن مصرف نکنید. این داروها خون را رقیق می کند و ممکن است باعث خونریزی بیش از حد شود.

بسیار مهم است که با ظاهر طبیعی و بدون آرایش به جلسه میکروبلیدینگ بروید. هدف اصلی از میکروبلیدینگ نگهداری و مراقبت از ابرو بدون هیچ زحمتی است. اگرابروهایتان را اصلاح کنید و وارد شوید تکنسینتان آن را به عنوان ابروی استاندارد برای ظاهر جدید شما تعریف می کند، پس بهتر است که، با اینکه نمی خواهید موهای در حال رشد ظاهر شما را نامرتب جلوه دهد، اصلاح ابرو انجام نداده و موها را حفظ کنید.

تقویت هوش با این ۱۰ ماده خوراکی مفید

چه چیز هایی در طی مراحل انتظار می رود

زمان انجام فرا رسیده است، و شما بهترین و کمترین راه نگهداری ابرو که تا کنون داشته اید را می خواهید. این چیزیست که شما به صورت گام به گام انتظار دارید.

کشیدن روی ابروهایتان

قبل از اینکه تکنسین ابزار هارا جمع کند، یک مرحله آماده سازی کوچک لازم است تا اطمینان حاصل شود که جایگاه ابروهای جدید شما درست است. این فرایند گاهی اوقات می تواند طولانی تر از روش واقعی خود باشد و شامل اقدامات انجام شده و ابروهای جدید شما شده است تکنسین این کاررا به عنوان نقشه راه برای ظاهر جدید شما استفاده خواهد کرد.




:: موضوعات مرتبط: مطالب پزشکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: