غرامت کانادا به خانواده جانباختگان هواپیمای اوکراینی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

ترودو، گفت مبلغ 25 هزار دلار به 57 شهروند کانادا و 29 فرد مقیم دائم این کشور که در پرواز تهران- کی‌یف جان باختند، غرامت پرداخت می‌شود
نخست وزیر کانادا اظهار داشت، از ایران انتظار داریم که به خانواده قربانیان غرامت بپردازد.

 

او افزود: «اکنون خانواده قربانیان برای پرداخت هزینه‌های خاکسپاری، هزینه مسافرت به ایران و پرداخت برخی قبض‌ها به کمک نیاز دارند.»

ترودو افزود: «من با این خانواده‌ها دیدار کردم و آن‌ها نمی‌توانند هفته‌ها صبر کنند. حال باید از آن‌ها حمایت شود. من نمی‌دانیم غرامت کاملی که ایران پرداخت می‌کند چقدر خواهد بود اما این پول مستقیم به حساب خانواده جانباختگان واریز خواهد شد. این پول به حساب دولت کانادا نخواهد رفت».

بیوگرافی شهید عباس بابایی و فرزندانش +ماجرای شهادت شهید بابایی

نخست وزیر کانادا از مقامات ایرانی خواست تا به خانواده های قربانیان هواپیمای مسافربری اوکراین که دو هفته پیش در نزدیکی تهران سقوط کرد، غرامت بپردازند.

ترودو روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد، کشورش خواستار تحقیقات گسترده و شفاف در مورد این حادثه سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی توسط ایران که مقامات تهران به آن اعتراف کرده اند، شده است.بیوگرافی افراد معروف

نخست وزیر کانادا اظهار داشت که وزیر امور خارجه وی روز جمعه با محمد جواد ظریف، همتای ایرانی خود، در عمان دیدار و کرد.

ترودو تأکید کرد که دولت متبوعش تضمین‌هایی از ایران جهت انجام تحقیقات بین المللی در زمینه علل سقوط هواپیمای مسابری اوکراینی دریافت کرده است.

نخست وزیر کانادا همچنین از روند تحقیقات مقامات تهران درباره این حادثه با توجه به اینکه سپاه پاسداران ایران مسئولیت این حادثه را بهد عهده گرفت، ابراز نارضایتی کرد.

گفتنی است که در حادثه اسقاط هواپیمای مسافربری اوکراینی که هدف دو موشک پدافندی سپاه پاسداران ایران قرار گرفت، 176 نفر کشته شدند

فرزندان محسن اسدی لاری جانباختگان هواپیمای اکراینی + بیوگرافی




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: