کروناویروس که به سرعت جهان پخش می شود
نوشته شده توسط : روح الله باقری

وی گفت که مبارزه با کروناویروس باید به پلی برای صلح تبدیل شود و ضمن تمجید از ایالات متحده به دلیل وجود تنش های بین آنها ، از پشتیبانی از ارسال کمک های پزشکی به ایران حمایت کرد.

وی گفت: "فکر می کنم اکنون ما دشمن مشترک داریم."

تعداد کشته شدگان جهانی از 3000 نفر فراتر رفت و تعداد کشته شدگان در ایتالیا 18 تا 52 نفر و لاتویا ، عربستان سعودی و سنگال برای اولین بار مواردی را گزارش کردند.

با این حال ، بازارهای سهام پس از بدترین بحران خود از زمان بحران مالی 2008 در هفته گذشته ، که با چشم انداز اقدامات دولت برای خنثی کردن تأثیر اقتصادی ترغیب شده بود ، صعود کردند.

این منابع به رویترز گفتند كه انتظار می رود وزرای دارایی گروه G7 از دموكراسی های پیشرو در صنعت ، در تماس با همایش روز سه شنبه درباره اقدامات انجام دهند.

قیمت نفت با وجود امید به کاهش عمیق تر تولید توسط سازمان کشورهای صادر کننده نفت ، 4 درصد رشد کرد.
 
مردم هند خواستار آرامش پس از درگیری های مرگبار دهلی است


یک مقام ارشد ایالات متحده اظهار داشت که نگران احتمال افزایش تعداد پرونده ها در ایالات متحده است که بیش از 90 مورد داشته و شش مورد کشته داشته است.


از پرونده های جدید کره جنوبی ، 377 نفر از اهالی شهر دائگو ، در منزل یک شعبه از کلیسای شینچنجی عیسی بودند که اکثر موارد کره جنوبی پس از بازدید برخی از اعضا از شهر چینی ووهان ، جایی که این بیماری در آن مشاهده شده است ، ردیابی شده است. ظهور.

علت عدم موفقیت «ظفر» ۱۲ ثانیه لعنتی بود

دولت سئول از دادستان ها خواست تا تحقیقات مربوط به قتل را برای رهبران كلیسا آغاز كنند. شهردار سئول پارک وون- به زودی گفت که اگر بنیانگذار لی منه و سایر روسای کلیسا همکاری داشته باشند ، می توان از تلفات جلوگیری کرد.

لی زانو زد و از کشور عذرخواهی کرد و گفت که یکی از اعضای کلیسا بسیاری دیگر را آلوده کرده است و اپیدمی را یک "فاجعه بزرگ" خوانده است. لی به خبرنگاران گفت: "ما بهترین تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم از انتشار ویروس جلوگیری کنیم."




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: