دونالد ترامپ هنوز درگیر تلاش برای بولدوزا کردن دموکراسی است
نوشته شده توسط : روح الله باقری

چراغ قرمز که درخشان خطر برای دموکراسی است در 19 نوامبر شدت بیشتری گرفت. ما فکر کردیم که به سختی می تواند بدتر شود ، لندزی گراهام وزغدار ترامپ بینی خود را به تجارت جورجیا گرفت - وی ، از وزیر امور خارجه جورجیا ، برد رافنسپرگر ، و یک شاهد ، در مورد پرتاب آرای قانونی خواست. و سپس رئیس جمهور او را بهتر انجام داد.

وی پس از فراخوانی یکی از اعضای شهرستان وین ، هیئت مدیره کانوشیر میشیگان که قبلاً به تأیید رای رای طرفدار بایدن رای داده بود ، قانونگذاران جمهوری خواه میشیگان را به کاخ سفید دعوت کرد.

همان قانونگذارانی که طبق ماده 2 قانون اساسی ، می توانند از نظر تئوری در تاریخ 3 ژانویه هنگام انتخاب رسمی رئیس جمهور ، تخته ای از منتخبین ترامپ را به کنگره منصوب کنند ، در نادیده گرفتن 154000 رأی دهنده دیگر میشیگان که جو بایدن را انتخاب کردند.
پولتیکو: شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات کم است- اخبار آمریکا - اخبار  بین الملل تسنیم - Tasnim
این برنامه رئیس جمهور در تمام مدت این بوده است: در صورت از دست دادن ، شکستن اساس دموکراسی ، رأی دادن. مانند عادت او هرج و مرج ایجاد کنید و ببینید که خرده ریزها و تراشه ها کجا می افتند. برای پیروزی در مرکز توجه ، نگه داشتن پایگاه او ، سلطه و ترساندن جمهوری خواهان در همه جا ، از پیروز مشروعیت زدایی کنید.
 ترامپ
رئیس جمهور ممکن است امیدوار باشد که مانورهای ناامیدکننده و پس از انتخابات او به طرز معجزه آسایی به نتیجه برسد و سه قانونگذار جمهوری خواه ایالت میدان جنگ صفحات دیگری را ارسال کنند. غیر ممکن نیست. اما احتمال این که در اولین کشش بازوی دستگاه اسلات باشد در جنوب گیلاس ها قرار دارد.خبرهای جدید




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: