اشعار دو بیتی مادر + مجموعه شعر دو بیتی برای مادر عزیز
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

مادر است چشم و چراغ زندگی
مادر است سرچشمه آزادگی
مادر است تصویر عشق و عاشقان
مادر است نقش بلند جاودان

***

مادر است مقصود هست و بود ما
مادر است بالاترین موجود ما
مادر است آموزگار معرفت
مادر است یک عالمی از موهبت

***

چرا رویای ما رویاست مادر / چرا فردای ما فرداست مادر

نگو:”این سرنوشت ماست مادر /  نگو این سرنوشت ماست مادر

متن تبریک تولد پدر و بابا + عکس باباجون تولدت مبارک

قناری های محبوبش کجایند، / قفس؛این قصه ی دنیاست مادر!

نسیمی از بهشت زیرپایت / برایش مثل یک رویاست مادر

مادر است مقصــود هست و بود ما / مادر است بالاترین موجــــــــودِ ما

مادر است آمـــــــــــــوزگار معرفت / مادر است یک عالمـــی از موهبت

***

شعر زیبای دو بیتی برای مادر

چون مهر، بزرگ و بی نشانی مادر
آرام دل و عزیز جانی مادر‌
ای کاش همیشه جاودان می‌بودی
آن قدر که خوب و مهربانی مادر

***

در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست / دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر / شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست

***

هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد یا نبض گل سرخ ، سخن می گوید

چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد

***

اشعار دو بیتی مادر

مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر / خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر

در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست / سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر

در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست

دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه، نـام مــــادر

شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست

***

مجموعه اشعار دو بیتی برای مادر

هر بار که خنده بـر لبش می‌روید
یا نبض گل سرخ سخن می‌گوید
چشمان پر از ستاره‌ مادر من
در گردش آشنا مرا می‌جـوید

***

مادر‌ ای والاترین رویای عشق
مادر‌ ای دلواپس فردای عشق
مادر‌ ای غمخوار بی همتای من
اولین و آخرین معنای عشق

***

مادر قسم به جان عزیزت که هیج گاه
یاد شکوهمند تو از دل نمی‌رود
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی‌رود

***

مادر‌ ای پرواز نرم قاصدک
مادر‌ ای معنای عشق شاپرک‌
ای تمام ناله‌هایت بی صدا
مادر‌ ای زیباترین شعر خدا

***

شعر کوتاه برای مادر

مادرم‌ ای بهتر از فصل بهار
مادرم روشن‌تر از هر چشمه سار
مادرم روزت مبارک ناز من
مادرم تنها تویی آواز من

***

سایه لطف خدایی مادر
معنی عشق و وفایی مادر
شعر من درخور تفسیرت نیست
اوج مهری و صفایی مادر

***

من زاده شدم به عشق مادر

پرورده شدم به عشق مادر

در دامن او شدم چنین نور

پیوسته شدم به عشق مادر…

***

شعر در وصف مادر

بعد از خدا ، خدای دل و جان من توئی

من، بنده ای که بار گنه می کشم به دوش

تو، آن فرشته ای که ز مهرت سرشته اند

چشم از گناهکاری فرزند خود بپوش.




:: موضوعات مرتبط: انواع پیامک , ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: