در مواردی که مزایای بیکاری کاهش یافته است ، پر کردن مشاغل هنوز سخت است
نوشته شده توسط : روح الله باقری



کورتنی بویل ، مدیر کل Express ، گفت: "ما امیدوار بودیم که سطح مقدماتی را ببینیم." از این گذشته ، میسوری تازه مزایای بیکاری فدرال را قطع کرده بود.

صاحبان مشاغل شکایت کرده بودند که این کمک ها ، همانطور که فرماندار مایک پارسون اعلام کرد ، "باعث ایجاد انگیزه در افراد می شود تا از کار خارج شوند." وی میسوری را به یکی از چهار ایالت اول متوقف کرد که کمک های فدرال را متوقف کرد. در کل 26 نفر گفته اند که تا ماه آینده این کار را انجام می دهند. اما در کلانشهر سنت لوئیس ، که نرخ بیکاری در ماه مه 4.2 درصد بود ، کسانی که انتظار داشتند ختم 12 ژوئن سیل متقاضیان کار را آزاد کند ، ناامید شدند.

مقامات توسعه نیروی کار گفتند که از زمان اعلام فرماندار ، که به یک مکمل 300 دلاری هفتگی برای سایر مزایا ختم می شود ، عملاً هیچگونه تلاشی در متقاضیان مشاهده نکرده اند. و سایت شغلی آنلاین واقعاً دریافت که در ایالاتی که مزایای فدرال را رها کرده اند ، کلیک بر روی آگهی های استخدام کمتر از میانگین کشوری است.

البته زود است اما گفتگو با کارفرمایانی که شکار کارگران و افرادی هستند که در منطقه سنت لوئیس شکار می کنند ، اختلافات فاحشی را در انتظارات و فرضیات درمورد ارزش کار یک روزه نشان داد.

این شکاف یک سوال اساسی را ایجاد می کند که یک بازار کار سالم چگونه است؟ آیا این بدان معناست که کارگران چنان لبه چاقویی دارند که احساس می کنند مجبورند اولین شغلی را که فرا می رسد بردارند؟ یا این یکی از کارفرمایان است که برای بالا بردن دستمزد و بهبود شرایط کار مجبور به تقلا و فشار هستند؟ آیا وقتی کارگران انتخاب می شوند یا وقتی کارفرمایان این کار را می کنند ، اقتصاد و جامعه بهتر است؟

کاترین جی آبراهام ، اقتصاددان در دانشگاه مریلند و یک کمیسر سابق در دفتر آمار کار.

وی گفت: "واضح است كه هم اكنون بخشی از مشكل این است كه آنچه كه كارفرمایان و كارگران تصور می كنند از بین رفته است."

این که وقتی 9.3 میلیون نفر در ماه مه بیکار بودند ، مشاغل در استخدام با چنین مشکلی روبرو هستند ، معمایی است که حدس و گمان های زیادی ایجاد کرده است ، اما شواهد کمی سخت. بسیاری از اقتصاددانان تردید دارند که افزایش مزایای بیکاری نقش بسیار بزرگی در فشار استخدام داشته است. به احتمال زیاد آنها به مراقبت از کودک و ترس از سلامتی با کمتر از نیمی از جمعیت واکسینه شده کامل اشاره می کنند. همچنین تعجب آور نیست که جاده برگشت کشور از برزخ دردناک بیماری همه گیر ، که در آن میلیون ها شغل از بین رفته و بیش از 600،000 نفر جان خود را از دست داده اند ، دست انداز است.

واشینگتن پست




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: