آنجلینا جولی هنگام قدم زدن با کودکان در پاریس شیک به نظر می رسد
نوشته شده توسط : روح الله باقری



این خانم بازیگر در حالی که کیف دستی لوکس توسط سلین به همراه داشت ، یک کت بلند بلند به رنگ قهوه ای روشن و یک جفت شلوار ته زنگ دار به تن داشت.
شخصی با کت و شلوار و کراوات: ملکه سبک: آنجلینا جولی ، 46 ساله ، یک کت شیک پوشید و یک کیف لوکس سلین در پاریس به همراه داشت ، جایی که او به همراه فرزندانش از زاهارا 16 ساله و شیلو 15 ساله و پکس 13 ساله دیدار می کند. © تهیه شده توسط ملکه دیلی میل استایل: آنجلینا جولی 46 ساله روز جمعه در پاریس کتانی شیک پوشید و یک کیف لوکس سلین به همراه داشت ، جایی که او به همراه فرزندانش از زاهارا 16 ساله و شیلو 15 ساله و پکس 13 ساله دیدار می کند.

آنجلینا برای خروج شیک خود کیف قهوه ای شکلاتی و کرم را روی بازوی خود قلاب کرده بود.



او برای جلوگیری از خود و دیگران در برابر ویروس کرونا ، یک جفت کفش قهوه ای به پا داشت و با پوشیدن ماسک صورت هنگام حضور در جمع ، به قوانین محلی پایبند بود.

این ستاره هالیوودی از استراحت در فرانسه با زاهارا و شیلو و همچنین پسرش ناکس 13 ساله لذت می برد.
چند نفری که کنار یک چمدان ایستاده اند: انفجار از گذشته: ستاره هالیوود سبک خود را از دهه 70 الهام گرفت و کت و کیف خود را با یک جفت ته زنگ براق ترکیب کرد © تهیه شده توسط Daily Mail Blast از گذشته : ستاره هالیوود برای سبک خود از دهه 70 الهام گرفت و کت و کیف خود را با یک جفت ته زنگ برنزه ترکیب کرد

هنگامی که گروه محل اسکان خود را ترک می کنند و سوار یک وسیله نقلیه منتظر می شوند ، می توان پکس را در حال راه رفتن با مادرش دید.

دیروز ، آنجلینا ، پاکس ، شیلو و زاهارا همه در فروشگاه های KITHs و فروشگاه Guerlain دیده شدند.

آنجلینا همچنین دختر ویوین 13 ساله و پسر مادوکس 19 ساله را با شوهر سابق خود برد پیت مشترک است.

او در سال 2016 با استناد به "اختلافات آشتی ناپذیر" تقاضای طلاق کرد و این در سال 2019 نهایی شد. این زوج سابق درگیر نبرد حضوری طولانی با بازیگر زن بودند که خواستار حضانت تنها بود و برد برای مشترک زندگی می کرد.

بیوگرافی نازنین ملایی قایقرانی و همسرش + زندگی شخصی

ماه گذشته ، آنجلینا پس از اعطای حضانت مشترک به داد سابق برد ، آنجلینا "به شدت ناامید" شد ، و ادعا شد که تصمیم در اوایل ماه ژوئیه برای اعتراض است.

کارشناسان حقوقی در لس آنجلس در ماه مارس به DailyMail.com گفتند که این زوج هرکدام بیش از 1 میلیون دلار هزینه حقوقی در حال حاضر صرف کرده اند - و گفتند که نبرد حضانت می تواند برای شش سال دیگر ادامه داشته باشد.
گروهی از مردم در خیابان کنار اتومبیل قدم می زنند: بچه های مرسوم ، مد روز: شیلو کت مشکی و شلوار سفید سفید پوشید ، در حالی که برادر کوچکترش ناکس نیز یک بلوز کلاه دار تیره انتخاب کرد ، و پنجشنبه شلوارهای باری را برای او انتخاب کرد © تهیه شده توسط بچه های روز مرسوم ، مد روز: شیلو یک شلوار سیاه و سفید و شلوار سفید به تن کرد ، در حالی که برادر کوچکترش ناکس نیز یک بلوز کلاه دار تیره را انتخاب کرد و روز پنجشنبه با شلوارهای باری تیم شد

علیرغم درام ، گفته می شود که آنجلینا هدف خود را دوباره پیدا کردن عشق قرار داده است ، شایعه شده است که این بازیگر زن "در یک تاریخ مخفی دیگر" با The Weeknd در یک کنسرت خصوصی در لس آنجلس اوایل این ماه دیده شده است.

تصاویر ستاره های حاضر در کنسرت خصوصی مصطفی در حساب اینستاگرام Deuxmoi ظاهر شد که The Weeknd را با گروهی از دوستان و آنجلینا با دختران شیلو و زاهارا نشسته نشان می داد.

یک حساب طرفداران توییتر برای خواننده چراغ های کور 31 ساله نیز تصاویر آنجلینا را در کنار بچه هایش و The Weeknd منتشر کرده است.

در اوایل این ماه ، خانم بازیگر و The Weekend بعد از اینکه در جورجیو بالدی در سانتا مونیکا مشغول صرف ناهار خوری بودند ، اینترنت را به شور و هیجان انداختند و آنها با آخرین گردش خود به گرم کردن حدس و گمان ادامه دادند.

در حالی که یکی از خودی ها به The Sun گفت این جفت فقط "فقط دوست" هستند ، خواننده "این واقعیت را مخفی نکرد که سالهاست او را به شدت تحت فشار قرار داده است".




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: