شهریوری جان تولدت مبارک عکس استوری و پروفایل شهریور ماهی جان
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

شهریوری جان تولدت مبارک

شهریورماه آخرین ماه از تابستان است.
شهریور ماه زندگی، ماه عاشق شدن، ماه آخر فصل تابستان.
شهریور امد و من این ماه عزیز را چقدر دوست دارم، چقدر خوشحالم.
با آمدنش ، پاییز را با خود به همراه دارد، بوی باران، بوی خاک.
شهریور، فرزند آخر تابستان با آمدنش گرمای افتاب را به همراه دارد، ولی علاوه بر این ها بادها را با خود می‌آورد و یکه تازی می کند.

 

شهریور شکوفه هایی به رنگ، سرخ و زرد و نارنجی را به همراه دارد.
شهریورهمه ی آفتاب را به پاییز تقدیم می‌کند.
متولدین این ماه بسیار مغرور، ولی قلبی رئوف دارند.
از خود گذر ودرون گرا هستند.
شهریور هم دگر رسید از راه، شهریور، ماه باران، ماه وزیدن نسیم، ماه زیبایی‌ها.
گل‌ها ودرختان منتظر باد پاییزند ، دلم برای تابستان و روزهای گرمش تنگ می‌شود.
شهریور نزدیک است، آنقدر نزدیک که خنکای هوایش را می‌تواند احساس کرد.
شهریور فصل آرزوهاست، فصل میوه های بهشتی اند.

عکس نوشته و استوری روز آرامش و ریلکسیشن

تبریک تولد متولد شهریور

من شهریوری هستم، سلطان عشق
صاحب غرور عالم
صاحب قلب رئوف
از خود گذرو درون گرا
برایم همه چیز در دیدن معنا نمی یابد
زندگی پیچیده است و من آسانش میکنم

 

سکوتِ شهریوری ها را پای نداشتن حـــرف نگذارید !!!
وقتی یه شهریوری سکوت می کنه ،
در دلــــش ،
دنیایی از همهمه ی حرف های ناگفته است ،
امـــــــا
شنونده ی خــــوبـــی نیـــافته….

 

هر کی از خط قرمز اعتماد یه شهریوری عبور کنه… اسیر سرمای شدید وجودش میشه.!!

می خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

 

هیچ وقت یه شهریوری رو مجبور نکن بهت بگه دوست دارم

چون حین گفتن این جمله ی اجباری حالت تهوع بهش دست میده

و تو باید فاصله ی استانداردو رعایت کنی که….

 

پیام زیبا برای متولدین شهریور ماه

مـن *شـهـریـوری* هستـم.
مـن آدم نـرفـتـنم .. آدم دوســت مــونـدن
یـا اصـــلا” آدم دیـــر رفـتـنـم … خــیـــلــی دیـــــــــــــــر
امـا وقـتـی بـرم،،، دیـگه آدم بـرگـشتـن نـیـستم .!.
آدم مـثل قبـل شـدن هـم نـیـستم……

 

من شهریوریم….

اشک هایم را در خفایم خلاصه می کنم…

غرورم را همیشه نگهدارم….

اما در مقابل عزیزانم غرورم را هدیه می کنم….

و مهربانیم را مرزی نیست….
جدیدترین پیامهای تبریک برای متولدین شهریور ماه

 

پست اینستاگرام شهریور ماهی

سکوتِ شهریوری ها را پاي نداشتن حـــرف نگذاريد !!!
وقتی یه شهریوری سکوت مي کنه ،
در دلــــش ،
دنيايي از همهمه ي حرف هاي ناگفته است ،
امـــــــا
شنونده ي خــــوبـــي نيـــافته….

  • همچنین ببینید عکس نوشته متولدین شهریور استوری و پروفایل

 

بیو تلگرامی و استوری شهریوری

ساده ست !!!

برای اینکه با یه شهریورماهی دوست باشی لازم نیست که آدم خوبی باشی !!!

همین خوبه که فقط ” آدم” باشی !!!

اونوقت بهترینی !!!

آره

انواع پیامک

من یک شهریوری هستم
من میبینم و میشنوم اما به سادگی از آن نمیگذرم…
از من خرده مگیر اگر کم میگویم” صدها فکر در سر میپرورم “…
من بیهوده سخن نمیگویم اما هر آنچه میگویم از دل است؛آن را باور کن…

ﻘﻂ یه شهریور ﻣﺎﻫﯽ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﮐﻞ ﺣﺎﻝ ﻭ ﻫﻮﺍﺵ
ﻋﻮﺽ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ تغییر
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﻢ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻪ ﯾﻬﻮ ﭼﺶ ﺷﺪ …
اس ام اس شهریوری که باشی…
ﻓﻘﻂ یک شهریور ﻣﺎﻫﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺁﺧﺮ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎﺷﻪ !!!
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﮊﺳﺖِ ﺧﺸﮏ ﻭ ﺗﺎ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﯼ ﺁﺩﻡ ﺑﺰﺭﮔﺎﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻩ …
بله …

  • همچنین ببینید عکس پروفایل شهریوری ام و شهریور ماهی



:: موضوعات مرتبط: انواع پیامک , ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: