گروه محافظه کار به دلیل حضور در مت گالا علیه AOC شکایت اخلاقی می کند
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بنیاد حسابداری آمریکایی در بیانیه ای گفت: "سوالات جدی در مورد اینکه آیا بلیط وی - اهدا یا خریداری شده با بودجه مبارزات انتخاباتی - طبق قوانین اخلاقی کنگره مجاز بوده است یا خیر" وجود دارد. "

"این قوانین به دلایلی وجود دارد. بدون رعایت دقیق ، ما در سالن های کنگره و مقامات دولتی که به دیگران در مقابل رای دهندگان خود خدمت می کنند ، در معرض فساد هستیم. دولت در قبال شهروندان خود مسئولیت دارد و صداقت و پاسخگویی باید دغدغه اصلی ما باشد. "

دموکرات نیویورک یک لباس سفید تا کف پوش با "Tax the the Rich" با رنگ قرمز در پشت لباس ، طراحی شده توسط Aurora James ، پوشیده بود.

ویدئو: اوکاسیو کورتز از جانبازان می خواهد که به وعده های خود به متحدان افغان پایبند باشند
ویدئو در دسترس نیست
متأسفانه ، این ویدیو در منطقه شما در دسترس نیست.
 

"هنگامی که من و آرورا برای اولین بار با هم همکاری کردیم ، ما واقعاً مکالمه ای را در مورد معنای بودن زنان رنگین پوست طبقه کارگر آغاز کردیم و گفتیم:" ما نمی توانیم فقط بازی کنیم ، بلکه باید دیوار چهارم را بشکنید و برخی از نهادها را به چالش بکشید. "

نقش مهران در سریال افرا کیست؟


با این حال ، اوکاسیو-کورتز به سرعت در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت زیرا با یک طراح لوکس در رویداد اجتماع بالا شرکت کرده است. این رویداد هر سال دارای افراد مشهور و تأثیرگذار هالیوود است و بلیط های این رویداد 35000 دلار هزینه دارد ، در حالی که میزها ، که معمولاً توسط شرکت ها حمایت می شوند ، بین 200 تا 300 هزار دلار متغیر است.

بنیاد حسابداری آمریکایی ادعا می کند که حضور او باید به عنوان هدیه ای غیرقانونی محسوب شود زیرا شرکت کنندگان توسط آنا وینتور سردبیر Vogue و شرکت مجله Conde Nast انتخاب شده اند و بنابراین هدیه ای از یک سازمان خیریه نیست. با این حال ، درآمد حاصل از این رویداد به طور معمول از موسسه لباس مت پشتیبانی می کند. به گزارش نیویورک تایمز ، در سال 2019 ، این مراسم 15 میلیون دلار جمع آوری کرد.

دفتر اوکاسیو-کورتز در بیانیه ای اعلام کرد که قوانین را نقض نمی کند.

دفتر وی گفت: "ما اطمینان داریم که از تمام قوانین اخلاقی پیروی کرده ایم."




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: