بیوگرافی (سیامک نعمتی) فوتبالیست و همسرش + حواشی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

 

بیوگرافی سیامک نعمتی

سیامک نعمتی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در سوادکوه بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر، هافبک و دفاع راست برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند.

نعمتی فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در تیم نونهالان سایپا تهران آغاز کرد و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم و ۲ گل برای جوانان سایپا شد. سپس ۲ سال را در تیم جوانان استیل آذین سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

  بیوگرافی «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران + سوابق و افتخارات ورزشی
 

 

پیکان و سیامک نعمتی

سیامک نعمتی در سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی به تیم پیکان پیوست؛ او پس از درخشش پیاپی در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

 پرسپولیس و سیامک نعمتی

نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست، تا پس از جذب گادوین منشا زوج فصل پیش پیکان این فصل در تیم پرسپولیس بازی کنند.

نخستین پاس گل سیامک نعمتی در بازی رفت پرسپولیس و نفت تهران (لیگ ۱۳۹۶–۱۳۹۷) بود که مهدی طارمی توانست آن را گل کند و پرسپولیس ۳–۰ در برابر نفت تهران به پیروزی رسید. نخستین گل سیامک نعمتی برای پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس و در مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد به‌ثمر رسید.

او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، در مقابل تیم السد قطر نیز گل زد و به صعود تیم پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها کمک کرد؛ این گل به انتخاب کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین گل مرحلهٔ نیمه‌نهایی شناخته شد.

 

سیامک نعمتی در تیم ملی

سیامک نعمتی برای نخستین بار در سال ۱۳۹۹ با دعوت دراگان اسکوچیچ و بازی مقابل ازبکستان که با برتری ۲–۱ تیم ملی ایران پایان گرفت، پیراهن تیم ملی را بر تن کرد.

 

 بازیگر نقش عقیل در سریال افرا کیست بیوگرافی برادر پیمان و وحید +عکس

پیج اینستاگرام سیامک نعمتی

سیامک نعمتی با استفاده از پیج زیر در اینستاگرام فعالیت دارد.




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی ورزشکاران , ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: