بیوگرافی کوثر عباسی مربی و ورزشکار یوگا و همسرش + اینستاگرام و عکس
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی کوثر عباسی

کوثر عباسی متولد سال 1363 در بندر ماهشهر استان خوزستان اس.ت وی در زمینه ورزش یوگا و رقص فعالیت دارد. کوثر عباسی در مالزی دارای کلاس های رقص و یوگا است و شاگردان زیادی دارد که اکثر آنها خارجی هستند. وی مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده.

 

مخالفت خانواده ی کوثر عباسی با رقص

کوثر عباسی در حالی که فقط ۱۵ سال داشت برای تحصیل رشته پزشکی توسط خانواده‌اش به هند فرستاده شد. اما او همیشه رویای رقصنده شدن را در سر می پروراند. ولی خانواده‌اش مخالف سرسخت این رویای بودند.

کوثر عباسی در نهایت به بهانه تحصیل در رشته پزشکی از ایران به هند مهاجرت می‌کند. ولی در آنجا به تحصیل رشته پزشکی نمی پردازد و به دنبال رویای خود می رود. وقتی که ویدیوها و اخبار او پخش می‌شود و مشهور می گردد با پدرش تماس میگیرد. و به او می گوید پدر من نمی خواهم دکتر بشم و نخواهم شد من می خواهم یک رقصنده شوم. کوثر عباسی می گوید پدرم بعد از یک مکث طولانی گفت اگر شما دخترها بتوانید حق تان را از پدرتان بگیرید جهان جای بهتری خواهد شد.

 

مهاجرت کوثر عباسی به مالزی

خانم عباسی پس از مدتی از هند به مالزی مهاجرت کرد. درواقع او در مالزی پناهنده شد. او اکنون سال هاست در مالزی زندگی میکند و کلاس هایش را نیز در انجا برگزار میکند.

کوثر عباسی چند سالی است که به امریکا رفته و با آقای هوشنگ توزیع در فیلم زندگینامه فریدون فرخزاد بنام شاعر نقره ای همکاری نموده است.

کوثر عباسی در هندوستان با رقصنده های هندی همکاری کرده و شهرت یاقت و سپس به مالزی رفته و با رقصنده های زاپنی و مالزی همکاری نموده است .

 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی افراد معروف , ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: